• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 8 مهر 1398
کد مطلب : 81811
+
-

افتتاح  پارک حیات وحش  تا اردیبهشت 99

شهری
افتتاح  پارک حیات وحش  تا اردیبهشت 99

شهردار کرج گفت: فاز نخست پروژه 5/17 هکتاری پارک حیات وحش کرج تا اردیبهشت 99 به بهره‌برداری می‌رسد.
«علی‌اصغر کمالی‌زاده» در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تکمیل مطالعات و طراحی پروژه پارک حیات وحش کرج اظهار کرد: این پروژه حدودا 5/17 هکتار است و در نظر داریم آن را در محدوده حصار احداث کنیم.
وی با بیان این‌که فاز نخست پروژه پارک حیات وحش کرج تا اردیبهشت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: درصدد هستیم مجموعه‌ای تفرجگاهی در حاشیه این پارک احداث کنیم. این مسئول تصریح کرد: مجموعه تفرجگاهی حاشیه پارک حیات وحش کرج در محدوده‌ای 5 هکتاری احداث می‌شود. وی توضیح داد: پس از دیوارکشی، فنس‌کشی و احداث جاده‌های تفریحی در محدوده پروژه پارک حیات وحش کرج، گونه‌های حیات وحش در آن رها‌سازی و انبارهای علوفه در این محدوده ایجاد خواهد شد. شهردار کرج با بیان این‌که اکنون در حال آماده‌سازی اراضی شمالی حصار در محدوده میدان حافظ تا تونل بیلقان برای احداث پروژه پارک حیات وحش شهر هستیم، افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا هرچه سریع‌تر مقدمات این پروژه را انجام دهیم و تاسیساتی همچون آب و برق آن را تامین کنیم.
وی با بیان این‌که احداث ایستگاه‌های استراحتگاهی، دریاچه و برکه در مجموعه پارک حیات وحش کرج در دستور کار قرار گرفته، گفت: برای احداث این پروژه حدود 4 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که امیدواریم صددرصد آن تا پایان امسال جذب شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید